Back To Top
e-mail: mail@gym-lavar.evr.sch.gr
ΕΚΘΕΣΗ 1ης ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ
Πρώτη διεθνική συνεδρίαση του προγράμματος Erasmus *, KA2, στρατηγικές συνεργασίες μόνο για σχολεία, με τίτλο «Ψηφιακή ενσωμάτωση στα μαθήματα διδασκαλίας», έργο No. 2017-l-LT0l-KMl9-035215 1. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Κάουνας της Λιθουανίας μεταξύ 15ης-l8ης Ιανουαρίου 2018.
Ο σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητήσουν και να γνωρίσουν οι εταίροι τις ικανότητες και τον εξοπλισμό της κάθε χώρας, για να καταρτίσουν ένα συγκεκριμένο πλαίσιο για περαιτέρω δράσεις, που θα καθορίζουν τις πιθανές βελτιώσεις για τον καλύτερο αντίκτυπο του έργου στα σχολεία, που συμμετέχουν στην δράση.
Αποφασίστηκε ότι:
σχολείου εταίρου και θα εργαστεί για την εικονική τάξη στην πλατφόρμα "eTwinning", "code.org" και "Edmodo". Έτσι, θα ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες
Κοινές δραστηριότητες
Α1: Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε κάθε σχολείο για να δημιουργηθεί ένα λογότυπο του έργου. Στη συνέχεια, μια εκλογή θα διεξαχθεί στη Ρουμανία κατά την πρώτη διεθνική συνάντηση με μαθητές, για να εκλέξει το τελικό λογότυπο του έργου που προετοιμάζεται με διαφορετικά Web 2.0 εργαλεία από τους μαθητές.
Περιβαλλοντικές και τεχνολογικές προκλήσεις (Ρουμανία)
A2: «Μια πράσινη καθαρή» έκθεση: οι μαθητές θα μελετήσουν δύο περιβαλλοντικά ζητήματα των χωρών τους με τις δικές τους λύσεις που συνδέονται με την υπερθέρμανση του πλανήτη: ατμοσφαιρική ρύπανση, δάση, φαινόμενο του θερμοκηπίου, ανακύκλωση.
Οικολογικό Ημερολόγιο: ένα οικολογικό ημερολόγιο με 12 ευρωπαϊκά απειλούμενα είδη ζώων με διαφορετικά εργαλεία Web 2.0 και (με σύντομες περιγραφές για κάθε ζωικό είδος και λόγους που απειλούνται με εξαφάνιση). Στη Ρουμανία, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν τα έργα τους ως συζήτηση και θα έχουν καλύτερη εικόνα των σημερινών περιβαλλοντικών λύσεων για τις ευρωπαϊκές χώρες, όντας η επόμενη γενιά αυτού του αιώνα.
Δημιουργία ενός οικολογικού μοντέλου γης: (Τουρκία)
Δημιουργώντας ένα φανταστικό οικολογικό μοντέλο πόλης, σχεδιάζοντας ένα χάρτη με σύμβολα ή δημιουργώντας ένα μοντέλο γης και περιγράφοντας τον τρόπο ζωής των οικολόγων/ πολιτών θα προτείνουν παγκόσμιες λύσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης με την ανακύκλωση. Κάθε χώρα πρόκειται να κάνει εργασία σχετικά με το θέμα θα χρησιμοποιήσει σχεδιαστικό 3D πρόγραμμα για να κάνει το μοντέλο του οικολογικού εδάφους ως μια τρισδιάστατη παρουσίαση.
Στην Τουρκία, θα παρουσιάσουν τα πρότυπά τους στους εταίρους τους, θα ανταλλάξουν τις ιδέες τους και θα ενσωματώσουν τις καλύτερες ιδέες.
"Κάνω την πρώτη μου εφαρμογή": (Ελλάδα)
Στην Ελλάδα, οι καθηγητές θα εισαγάγουν την «ώρα του κώδικα»(code.org) και τη σημασία της κωδικοποίησης και των αλγόριθμων προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τις παραπάνω γνώσεις/δεξιότητες σε προβλήματα της πραγματικής ζωής. Στη συνέχεια, οι καθηγητές θα διδάξουν τους μαθητές πώς να γράψουν τον πρώτο τους κώδικα.
Οικονομική πρόκληση. Για τη δραστηριότητα της «επιχειρηματικότητας»: (Πορτογαλία)
Οι μαθητές θα κάνουν μια έρευνα για την επιχειρηματικότητα και τους νέους επιχειρηματίες των χωρών τους. Θα πάρουν ως έμπνευση τις βιογραφίες τους και αν είναι δυνατόν θα πάρουν συνέντευξη τους, έχοντάς τους ως πρότυπο. Στην Πορτογαλία, πρόκειται να δώσουν κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα επίπεδα απασχόλησης και ανεργίας των ευρωπαϊκών χωρών και την τρέχουσα κατάσταση της οικονομικής κρίσης. Η πιο ενδιαφέρουσα και επιτυχημένη παρουσίαση και ιστορία θα επιλεγεί για κάθε χώρα. Οι μαθητές θα προετοιμάσουν επίσης πολύγλωσσο φυλλάδιο για την επιχειρηματικότητα.
Πολιτιστικές προκλήσεις και ταυτότητες : (Ιταλία)
Δημιουργία του «ψηφιακά ολοκληρωμένου βιβλίου» και σε διάφορες κατηγορίες (μητρική γλώσσα, τέχνες, μουσική), οι μαθητές θα μελετήσουν τοπικά έργα τέχνης (ποιήματα, κείμενα, γλυπτά, πίνακες ζωγραφικής, κτλ...) και θα επιλέξουν τον πιο αντιπροσωπευτικό της ταυτότητάς τους. Θα γράψουν τα δικά τους κείμενα και θα τα μεταφράσουν στα Αγγλικά.
CD "Sing για την Ευρώπη": (Ισπανία)
Οι μαθητές θα μάθουν και θα κάνουν πρόβες σε τοπικά λαϊκά τραγούδια σε μουσικά μαθήματα. Κάθε σχολείο θα γράψει επίσης ένα στίχο από ένα κοινό Ευρωπαϊκό τραγούδι σε μια μουσική που έχει επιλεγεί προηγουμένως από αυτούς. Στην Ισπανία, κατά τη διάρκεια της κινητικότητας, θα γράψουν το ρεφρέν μαζί με τους συντρόφους τους, θα προσαρμόσουν και θα μάθουν τους υπόλοιπους στίχους και θα κάνουν πρόβα όλα τα τραγούδια.
A3-τελευταία συνάντηση εργασίας:
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ημερομηνίες κινητικότητας:Ρουμανία – 19-23 Μαρτίου 2018
Τουρκία – 14-18 του Μαΐου, 2018
Ελλάδα – 8-12 Οκτωβρίου,
Πορτογαλία – 26-30 Νοεμβρίου 2018
Ιταλία – 27-31 Ιανουαρίου, 2019
Ισπανία – Μάρτιος/Απρίλιος, 2019
Λιθουανία-Ιούνιος, 2019.