Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Στο σχολείο μας εκτός από τις γνώσεις προάγουμε...
τον αθλητισμό
τον πολιτισμό
την κληρονομιά
το παιχνίδι

Καλώς Ορίσατε!

djπεριηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας....

Τηλέφωνο & Fax : 2553031226

e-mail: mail@gym-lavar.evr.sch.gr

Get Adobe Flash player

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

ΕΚΘΕΣΗ 1ης ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ

 

               Πρώτη διεθνική συνεδρίαση του προγράμματος Erasmus *, KA2, στρατηγικές συνεργασίες μόνο για σχολεία, με τίτλο «Ψηφιακή ενσωμάτωση στα μαθήματα διδασκαλίας», έργο No. 2017-l-LT0l-KMl9-035215 1. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Κάουνας της Λιθουανίας μεταξύ 15ης-l8ης Ιανουαρίου 2018.

Ο σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητήσουν και να γνωρίσουν οι εταίροι τις ικανότητες και τον εξοπλισμό της κάθε χώρας, για να καταρτίσουν ένα συγκεκριμένο πλαίσιο για περαιτέρω δράσεις, που θα καθορίζουν τις πιθανές βελτιώσεις για τον καλύτερο αντίκτυπο του έργου στα σχολεία, που συμμετέχουν στην δράση.

 

Αποφασίστηκε ότι:

  1. Κάθε εταίρος θα αναλάβει ίσες ευθύνες σε όλες τις δραστηριότητες του έργου,
  2. Κάθε εταίρος θα φιλοξενήσει τους άλλους εταίρους και τους μαθητές στην δική τουχώρα για 7 ημέρες (5-ημέρες εργασιών + 2-ημέρες ταξιδιού).
  3. Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας ο εταίρος, που φιλοξενεί, θα οργανώσει ένα πενθήμερο πρόγραμμα με ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων Web στα μαθήματα διδασκαλίας στο δικό του σχολείο για να αποδείξει τις εργασίες, που έγιναν με το υπόλοιπο του σχολείου κατά τη διάρκεια του χρόνου πριν από τη συνεδρία.
  4. Κάθε εταίρος θα αναλάβει την ευθύνη της τακτοποίησης όλων των προετοιμασιών που σχετίζονται με την κινητικότητα και την φιλοξενία.
  5. Κάθε εταίρος θα κάνει το καλύτερό, για να οργανώσει τα πάντα για τους επισκέπτες του

σχολείου εταίρου και θα εργαστεί για την εικονική τάξη στην πλατφόρμα "eTwinning", "code.org" και "Edmodo". Έτσι, θα ενθαρρύνουν τους μαθητές τους να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες

  1. Κάθε εταίρος θα κάνει το καλύτερό για την παροχή κατάλληλης διάδοσης των αποτελεσμάτων του έργου, το σχολείο συντονιστής θα συντονίσει και θα ενισχύσει την συνεργασία των εταίρων για την κοινοποίηση του έργου, και όλοι οι εταίροι θα προσπαθήσουν να διαδώσουν το έργο χρησιμοποιώντας διαφορετικά δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και τις επίσημες ιστοσελίδες.
  2. Θα δημιουργήσουμε μια κοινή ιστοσελίδα με τη χρήση Weebly.com.

 

Κοινές δραστηριότητες

Α1: Διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε κάθε σχολείο για να δημιουργηθεί ένα λογότυπο του έργου. Στη συνέχεια, μια εκλογή θα διεξαχθεί στη Ρουμανία κατά την πρώτη διεθνική συνάντηση με μαθητές, για να εκλέξει το τελικό λογότυπο του έργου που προετοιμάζεται με διαφορετικά Web 2.0 εργαλεία από τους μαθητές.

 

Περιβαλλοντικές και τεχνολογικές προκλήσεις (Ρουμανία)

A2: «Μια πράσινη καθαρή» έκθεση: οι μαθητές θα μελετήσουν δύο περιβαλλοντικά ζητήματα των χωρών τους με τις δικές τους λύσεις που συνδέονται με την υπερθέρμανση του πλανήτη: ατμοσφαιρική ρύπανση, δάση, φαινόμενο του θερμοκηπίου, ανακύκλωση.

 

Οικολογικό Ημερολόγιο: ένα οικολογικό ημερολόγιο με 12 ευρωπαϊκά απειλούμενα είδη ζώων με διαφορετικά εργαλεία Web 2.0 και (με σύντομες περιγραφές για κάθε ζωικό είδος και λόγους που απειλούνται με εξαφάνιση). Στη Ρουμανία, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν τα έργα τους ως συζήτηση και θα έχουν καλύτερη εικόνα των σημερινών περιβαλλοντικών λύσεων για τις ευρωπαϊκές χώρες, όντας η επόμενη γενιά αυτού του αιώνα.

 

Δημιουργία ενός οικολογικού μοντέλου γης: (Τουρκία)

Δημιουργώντας ένα φανταστικό οικολογικό μοντέλο πόλης, σχεδιάζοντας ένα χάρτη με σύμβολα ή δημιουργώντας ένα μοντέλο γης και περιγράφοντας τον τρόπο ζωής των οικολόγων/ πολιτών θα προτείνουν παγκόσμιες λύσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης με την ανακύκλωση. Κάθε χώρα πρόκειται να κάνει εργασία σχετικά με το θέμα θα χρησιμοποιήσει σχεδιαστικό 3D πρόγραμμα για να κάνει το μοντέλο του οικολογικού εδάφους ως μια τρισδιάστατη παρουσίαση.

Στην Τουρκία, θα παρουσιάσουν τα πρότυπά τους στους εταίρους τους, θα ανταλλάξουν τις ιδέες τους και θα ενσωματώσουν τις καλύτερες ιδέες.

 

"Κάνω την πρώτη μου εφαρμογή": (Ελλάδα)

Στην Ελλάδα, οι καθηγητές θα εισαγάγουν την «ώρα του κώδικα»(code.org) και τη σημασία της κωδικοποίησης και των αλγόριθμων προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τις παραπάνω γνώσεις/δεξιότητες σε προβλήματα της πραγματικής ζωής. Στη συνέχεια, οι καθηγητές θα διδάξουν τους μαθητές πώς να γράψουν τον πρώτο τους κώδικα.

 

Οικονομική πρόκληση. Για τη δραστηριότητα της «επιχειρηματικότητας»: (Πορτογαλία)

Οι μαθητές θα κάνουν μια έρευνα για την επιχειρηματικότητα και τους νέους επιχειρηματίες των χωρών τους. Θα πάρουν ως έμπνευση τις βιογραφίες τους και αν είναι δυνατόν θα πάρουν συνέντευξη τους, έχοντάς τους ως πρότυπο. Στην Πορτογαλία, πρόκειται να δώσουν κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα επίπεδα απασχόλησης και ανεργίας των ευρωπαϊκών χωρών και την τρέχουσα κατάσταση της οικονομικής κρίσης. Η πιο ενδιαφέρουσα και επιτυχημένη παρουσίαση και ιστορία θα επιλεγεί για κάθε χώρα. Οι μαθητές θα προετοιμάσουν επίσης πολύγλωσσο φυλλάδιο για την επιχειρηματικότητα.

 

Πολιτιστικές προκλήσεις και ταυτότητες : (Ιταλία)

Δημιουργία του «ψηφιακά ολοκληρωμένου βιβλίου» και σε διάφορες κατηγορίες (μητρική γλώσσα, τέχνες, μουσική), οι μαθητές θα μελετήσουν τοπικά έργα τέχνης (ποιήματα, κείμενα, γλυπτά, πίνακες ζωγραφικής, κτλ...) και θα επιλέξουν τον πιο αντιπροσωπευτικό της ταυτότητάς τους. Θα γράψουν τα δικά τους κείμενα και θα τα μεταφράσουν στα Αγγλικά.

 

CD "Sing για την Ευρώπη": (Ισπανία)

Οι μαθητές θα μάθουν και θα κάνουν πρόβες σε τοπικά λαϊκά τραγούδια σε μουσικά μαθήματα. Κάθε σχολείο θα γράψει επίσης ένα στίχο από ένα κοινό Ευρωπαϊκό τραγούδι σε μια μουσική που έχει επιλεγεί προηγουμένως από αυτούς. Στην Ισπανία, κατά τη διάρκεια της κινητικότητας, θα γράψουν το ρεφρέν μαζί με τους συντρόφους τους, θα προσαρμόσουν και θα μάθουν τους υπόλοιπους στίχους και θα κάνουν πρόβα όλα τα τραγούδια.

 

A3-τελευταία συνάντηση εργασίας:

  • Τελική εργασία για τα αποτελέσματα: ολοκλήρωση της ιστοσελίδας με τα ερωτηματολόγια σε απευθείας σύνδεση για την αξιολόγηση σε όλες τις γλώσσες.
  • Τελική αξιολόγηση του έργου.
  • Τελετή λήξης του έργου.
  • CD έργου και έκδοση βιβλίου.
  • Τελική εργασία σχετικά με τα αποτελέσματα και τη διάδοση των αποτελεσμάτων.
  • Παρουσίαση του έργου στις εκπαιδευτικές αρχές κ.λπ.

 

 

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Ημερομηνίες κινητικότητας:Ρουμανία – 19-23 Μαρτίου 2018

                           Τουρκία – 14-18 του Μαΐου, 2018

                           Ελλάδα – 8-12 Οκτωβρίου,

                           Πορτογαλία – 26-30 Νοεμβρίου 2018

                           Ιταλία – 27-31 Ιανουαρίου, 2019

                           Ισπανία – Μάρτιος/Απρίλιος, 2019

                           Λιθουανία-Ιούνιος, 2019.

 

Τελευταία Νέα