Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Στο σχολείο μας εκτός από τις γνώσεις προάγουμε...
τον αθλητισμό
τον πολιτισμό
την κληρονομιά
το παιχνίδι

Καλώς Ορίσατε!

djπεριηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας....

Τηλέφωνο & Fax : 2553031226

e-mail: mail@gym-lavar.evr.sch.gr

Get Adobe Flash player

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

 

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Γυμνασίου Λαβάρων 2023-2024

 

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΒΑΡΩΝ
  ΚΩΔΙΚΟΣ 1114010
  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Κωνσταντινουπόλεως 61

Σχολικό Έτος 2022-23

    

ΕΔΡΑ ΣΧ.: ΔΙΔΕ ΕΒΡΟΥ
ΤΗΛ.: 2553031226
  1. FAX.:
2553031226
e-mail: mail@gym-lav.evr.sch.gr
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: gym-lavar.evr.sch.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Κεσμίρης Ηλίας
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ:

Σιγάλας Νικόλαος

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2023-24

 

 

 

 

 

Ο ρόλος του σύγχρονου σχολείου και η λειτουργίατου εσωτερικού κανονισμού

 

«Δάσκαλε να θυμάσαι ότι οι μαθητές σου ίσως ξεχάσουν αυτά που τους είπες αλλά
ποτέ δεν θα λησμονήσουν αυτά που ένιωσαν όταν σε άκουγαν»

 

Το παραπάνω γνωμικό επισημαίνει ότι οποιαδήποτε εκπαιδευτική διαδικασία και δραστηριότητα, είτε μετάδοση γνώσεων, είτε απόκτηση δεξιοτήτων, είτε εφαρμογή κανονιστικών προτύπων και κανόνων, όπως περιγράφει ένας εσωτερικός κανονισμός σχολείου, οφείλει να περνάει μέσα από τη βάσανο και αγώνισμα των διαπροσωπικών σχέσεων ώστε να έχει διάρκεια, συνέχεια, συνέπεια και πρακτικά αποτελέσματα. 

    Η παιδαγωγική Ψυχολογία κάνει λόγο για εξωτερικά και για εσωτερικά κίνητρα. Εξωτερικά είναι οτιδήποτε μας ωθεί να πράξουμε εξαιτίας της συμμόρφωσης σε εξωτερικούς κανόνες και νόρμες οι οποίες ίσως πολλές φορές να δημιουργούν αισθήματα δυσαρέσκειας. Εσωτερικά κίνητρα είναι οτιδήποτε μας ωθεί σε πράξεις που
είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τη βούλησή μας και ως αποτέλεσμα δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός τους σχολείου όταν θέτει κανόνες: να μπορέσει να μεταβάλλει τα εξωτερικά κίνητρα σε εσωτερικά ώστε η τήρηση των κανόνων να μην είναι αποτέλεσμα πίεσης σε μια εξωτερική αυθεντία αλλά ενστερνισμού και εσωτερίκευσής τους ώστε να πράττουμε με συγκεκριμένο τρόπο όχι γιατί μας το επιβάλλει κάποιος αλλά διότι θέλουμε έτσι να πράξουμε. Τότε κατορθώνεται και η επίτευξη της εσωτερικής ελευθερίας. Και αυτό πραγματοποιείται με την επεξήγηση των κανόνων και την αιτιολόγησή τους ώστε να αποδείξουμε ότι συμφωνούν με την κοινή λογική και το κοινό περί δικαίου αίσθημα.
    Οι κανόνες που υφίστανται στην κοινωνία, την οικογένεια, το σχολείο, κ.α., ίσως δημιουργούν αισθήματα δυσαρέσκειας όταν συγκρούονται με τη βούληση μας καθώς παρουσιάζονται ως εξωτερικές συμμορφώσεις σε μια υπερκείμενη αυθεντία. Αυτό όμως είναι παραποίηση της πραγματικής έννοιας των κανόνων. Οι κανόνες οφείλουν να είναι θετικοί δρόμοι θεραπείας ατελειών, αναπλήρωσης ελλείψεων, οδηγίες προστασίας, σωματικής  και ψυχικής, Αυτό άλλωστε δεν κάνει και η μητέρα η οποία θέτει από την πρώτη στιγμή κανόνες στο βρέφος της ώστε να το προστατεύσει από το βλαβερό και επικίνδυνο; Κατά συνέπεια, αυτήν τη λειτουργικότητα οφείλουν να εξυπηρετούν οι κανόνες και ο εσωτερικός κανονισμός του σχολείου ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός του σχολείου που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή.

 

 

 

 

 

 

Ι. Βασικές αρχές και στόχοι

Η σχολική κοινότητα είναι μια οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Και ο ρόλος του σχολείου είναι ακριβώς αυτός, δηλαδή να προετοιμάζει τους νέους ώστε να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία που θα τους υποδεχθεί. Επομένως, και η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής πρέπει να στοχεύει στην εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση των νέων κατά τα πρότυπα και τις ανάγκες μιας δημοκρατικής κοινωνίας.

         Ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, για τα μέλη της σχολικής κοινότητας, στηρίζοντας την εφαρμογή τους στον αμοιβαίο σεβασμό, καθώς και στη συναίνεση και συμμετοχή στη διαμόρφωση των συνθηκών της σχολικής ζωής. Έτσι, διαμορφώνεται στο σχολείο ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που συμβάλλει στην αποφυγή εντάσεων και συγκρούσεων και διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του.

         Με βάση αυτό το σκεπτικό προέκυψε ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας, που προβλέπεται από το άρθρο 37, Ν.4692/2020 και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Συλλόγου Διδασκόντων του Γυμνασίου, των μελών του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων και των εκλεγμένων εκπροσώπων της Μαθητικής Κοινότητας.

 

ΙΙ. Λειτουργία της Σχολικής Μονάδας

1.Ωράριο-Προσέλευση-Παραμονή-Αποχώρηση

Το ωράριο του Γυμνασίου Λαβάρων είναι 08:00΄-14.00΄καθημερινά, κατανεμημένο σε εξάωρη η επτάωρη λειτουργία. Οι μαθητές παραμένουν στο Σχολείο αυτό το διάστημα και δεν επιτρέπεται η αποχώρησή τους χωρίς άδεια. Η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων και σχολικών δραστηριοτήτων είναι υποχρεωτική. Άδεια αναχώρησης από το σχολείο χορηγείται από τον Διευθυντή σε μαθητή μόνο σε περίπτωση αδιαθεσίας ή σοβαρού οικογενειακού λόγου και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τους γονείς του.

Όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές οφείλουν να προσέρχονται εγκαίρως στο σχολείο και να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση στο προαύλιο. Μετά την πρωινή προσευχή οι πόρτες του προαυλίου κλείνουν και η έξοδος των μαθητών/τριών απαγορεύεται.

 

    

Ειδικότερα:

  • Δεν υπάρχει δυνατότητα απουσίας μαθητή σε ώρες του ημερήσιου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου, ούτε δυνατότητα ομαδικής απομάκρυνσης των μαθητών από το Σχολείο, παρά μόνο όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτο οικογενειακά γεγονότα κ.α.).
    • Για κάθε διδακτική ώρα υπολογίζεται μία απουσία.

  • Σε περίπτωση ασθένειας η απουσία δηλώνεται εγκαίρως από τους γονείς στη Διεύθυνση του Σχολείου.
  • Υπάρχει το ανώτατο όριο 114 απουσιών, το οποίο ρυθμίζει ο Νόμος και σε καμιά περίπτωση δεν παραβιάζεται.
  • Σε περίπτωση που κάποιος γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν από τη λήξη των μαθημάτων, πρέπει να ενημερώσει εγκαίρως πριν παραλάβει το παιδί από το χώρο του σχολείου - την Διεύθυνση του Σχολείου.
  • Η απουσία καταχωρίζεται από τον απουσιολόγο στο ημερήσιο δελτίο απουσιών για κάθε διδακτική ώρα και επιβεβαιώνεται με την υπογραφή του καθηγητή. Οι απουσιολόγοι, οι οποίοι ορίζονται με κοινή απόφαση από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Υπεύθυνο του Τμήματος, είναι υπεύθυνοι για το Απουσιολόγιο, το οποίο είναι δημόσιο έγγραφο.
  • Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και στις αθλητικές δραστηριότητες του Σχολείου, είναι οπωσδήποτε απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές της Α' τάξεως του Γυμνασίου. Πρέπει λοιπόν οι γονείς να παραδώσουν έγκαιρα στο Σχολείο συμπληρωμένο το σχετικό δελτίο.
  • Απαλλαγές: Σύμφωνα με τις διατάξεις της Εκπαιδευτικής Νομοθεσίας προκειμένου να απαλλαγεί ένας μαθητής από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής για λόγους υγείας, πρέπει ο κηδεμόνας του να υποβάλει στο Σχολείο αίτηση απαλλαγής συνοδευόμενη από σχετική ιατρική βεβαίωση. Επίσης για την απαλλαγή από κάποιο άλλο μάθημα ή κάποιο είδος εξετάσεως πρέπει να τηρείται αυστηρά η εκπαιδευτική νομοθεσία.
  • Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα εφαρμόζεται όπως ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙθ και για τυχόν προγραμματισμένες τροποποιήσεις γίνεται εκ των προτέρων ενημέρωση των γονέων-μαθητών.

 

 

2. Φοίτηση – Απουσίες

             Το Σχολείο αποτελεί τον φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης. Για την αποτελεσματικότητα των στόχων του σχολείου, πρέπει η συμμετοχή των μαθητών, ευθύνη των γονέων, να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η φοίτηση στο σχολείο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο τους. Για αυτούς τους λόγους ο νόμος ορίζει πως η φοίτηση των μαθητών είναι καθήκον και υποχρέωση γι' αυτούς και πως, αν ο αριθμός των απουσιών υπερβεί ορισμένα όρια, τότε υπάρχουν κυρώσεις, οι οποίες μερικές φορές υποχρεώνουν τον μαθητή να επαναλάβει τα μαθήματα της ίδιας τάξεως.

 

3. Χαρακτηρισμός Φοίτησης

        Σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα, για το χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ισχύουν τα παρακάτω : Με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από τις προαγωγικές απολυτήριες εξετάσεις χαρακτηρίζεται από το Σύλλογο Διδασκόντων η φοίτηση κάθε μαθητή ανάλογα με τον αριθμό των απουσιών του. Η φοίτηση για τους μαθητές του Γυμνασίου μπορεί να χαρακτηριστεί ως επαρκής ή ανεπαρκής. Όταν χαρακτηρίζεται ως επαρκής, θεωρείται ικανοποιητική για το μαθητή. Αν η φοίτηση χαρακτηριστεί ως ανεπαρκής, ο μαθητής είναι υποχρεωμένος να επαναλάβει τη φοίτηση στην ίδια τάξη.

 

 

  • Επαρκής είναι η φοίτηση όταν το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114).
  • Ανεπαρκής είναι η φοίτηση όταν ο μαθητής σημείωσε πάνω από 114 απουσίες και δεν εμπίπτουν σε καμία ειδική περίπτωση (πρόβλεψη για εποχική γρίπη)

 

O Κηδεμόνας του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του παιδιού του. Οφείλει λοιπόν να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με το Σχολείο και δικαιούται να έχει λεπτομερή, υπεύθυνη και διαρκή ενημέρωση από τη Διεύθυνση και τους καθηγητές του Σχολείου. Η φοίτηση στο Γυμνάσιο είναι υποχρεωτική και για κανένα λόγο δεν πρέπει να παρεμποδίζεται από τον κηδεμόνα κάτι το οποίο οδηγεί σε ποινικές ευθύνες και εισαγγελική παρέμβαση.

 

 

4. Διαδικασίες Ενημέρωσης Μαθητών και Κηδεμόνων

 

Γονείς, κηδεμόνες και μαθητές έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται :

α) Με ενημερωτικά σημειώματα εκ μέρους της σχολικής μονάδας για θέματα όπως φοίτηση, συμμετοχή σε εκδρομές, προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και περαιτέρω δράσεων.

β) Τηλεφωνικά ή με επισκέψεις στο σχολείο κατά τις προγραμματισμένες από τον Σύλλογο Διδασκόντων ημέρες και ώρες.

γ) Από την ιστοσελίδα του σχολείου.

 

ΙΙΙ. Σχολική και Κοινωνική Ζωή -Ποιότητα Σχολικού χώρου

 

1) Κανόνες συμπεριφοράς στη σχολική και κοινωνική ζωή.

Στο σχολείο η κατάκτηση της γνώσης και η αγωγή απαιτούν εκ μέρους όλων των εμπλεκομένων (Διεύθυνση, εκπαιδευτικοί, μαθητές) τη συμμόρφωσή τους σε αρχές και κανόνες συμπεριφοράς. Άμεσος αντικειμενικός σκοπός αυτών των κανόνων είναι η εξασφάλιση της τάξης, ώστε να διεξάγεται απρόσκοπτα η σχολική εργασία. Απώτερος στόχος είναι να βοηθηθούν οι μαθητές να αποκτήσουν υπευθυνότητα, αυτοπειθαρχία και σεβασμό προς τους κανόνες της σχολικής ζωής .

 

Ο Διευθυντής

  • -Είναι υπεύθυνος, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του σχολείου, καθώς και για την  προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών/τριών.

-Ενημερώνει τον Σύλλογο των Διδασκόντων/ουσών για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του Σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.

-Συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς των διδασκόντων/ουσών και των μαθητών και είναι υπεύθυνος, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες, για την τήρηση της πειθαρχίας.

-Απευθύνει στους διδάσκοντες, όταν είναι απαραίτητο, συστάσεις σε πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης.

-Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση τους στη σχολική τάξη, τη λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους σε περίπτωση φθοράς.

  

Οι Εκπαιδευτικοί

  • Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η εκπαίδευση − διδασκαλία, μάθηση και διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη, ο πολιτισμός και η συνοχή της κοινωνίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της εκπαίδευσης και κατ' επέκταση από τη συμβολή και την προσπάθεια των εκπαιδευτικών. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών οφείλουν να εναρμονίζονται με τους στόχους αυτούς. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να:
  • -Διασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών εντός του σχολείου, καθώς και κατά τις σχολικές εκδηλώσεις και εκδρομές.
  • -Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με ευγένεια, κατανόηση και σεβασμό προς την προσωπικότητα τους.
  • -Συμβάλουν στην διαμόρφωση ενός σχολικού κλίματος που δημιουργεί στους μαθητές αισθήματα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και άνεσης να απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς για βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν τυχόν πρόβλημα.
  • -Αντιμετωπίζουν τους μαθητές/τριες με δημοκρατικό πνεύμα, ισότιμα και δίκαια και δεν κάνουν διακρίσεις μεταξύ των μαθητών/τριών.
  • -Καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.

  • -Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών, με την καθοδήγηση των ΣEE.
  • -Προετοιμάζουν το μάθημα της ημέρας έτσι ώστε να κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών και να εφαρμόζουν σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, με βάση τις ανάγκες των μαθητών και τις ιδιαιτερότητες των γνωστικών αντικειμένων.
  • -Αξιολογούν αντικειμενικά την πρόοδο και την επίδοση των μαθητών και ενημερώνουν σχετικά τους γονείς ή κηδεμόνες καθώς και τους ίδιους τους μαθητές.
  • -Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα.
  • -Ενθαρρύνουν τους μαθητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.
  • -Είναι συνεπείς στην προσέλευσή τους στο σχολείο και στην ώρα έναρξης και λήξης των μαθημάτων.
  • -Συνεργάζονται με τον/τη Διευθυντή/ρια, τους γονείς και τους αρμόδιους ΣΕΕ για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών.
  • -Συμβάλλουν στην επιτυχία όλων των εκδηλώσεων που οργανώνονται από την τάξη και το Σχολείο.
  • -Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, σχετικά με τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα και τις επιστήμες της αγωγής τόσο
  • μέσω των διάφορων μορφών επιμόρφωσης και επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης, που παρέχονται θεσμικά από το σύστημα της οργανωμένης εκπαίδευσης, όσο και με την αυτό-επιμόρφωση.
  • -Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας, συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους.

 

Τα ανωτέρω κρίνονται απαραίτητα, διότι οι ανάγκες της κοινωνίας μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς. Για να μπορεί η εκπαίδευση να ανταποκριθεί σ' αυτούς τους ρυθμούς, πρέπει ο εκπαιδευτικός να παρακολουθεί τις εξελίξεις με διαρκή και έγκυρη επιμόρφωση.

 

Οι Μαθητές/τριες

Κατά την παραμονή τους στο Σχολείο οι μαθητές οφείλουν να σέβονται, να υπακούουν και να συνεννοούνται με τους εκπαιδευτικούς και το βοηθητικό προσωπικό, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των κανόνων κοσμιότητας, τον κανονισμό του Σχολείου και τους νόμους της Πολιτείας. Είναι προφανές ότι η εφαρμογή των αρχών αυτών ισχύει και κατά τη διάρκεια των εκδρομών, περιπάτων, πολιτιστικών εκδηλώσεων και, γενικά, σε κάθε περίπτωση που οι μαθητές λειτουργούν με αυτή τους την ιδιότητα.

 

2.Κανόνες συμπεριφοράς στην τάξη και τους χώρους της Σχολικής Μονάδας

  • -Οι μαθητές οφείλουν να παρακολουθούν και να συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή διδακτική διαδικασία και να μην παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση. Επίσης να φέρουν μαζί τους τα βιβλία τους και ότι χρειάζεται για τη σχολική εργασία.
  • -Με το χτύπημα του κουδουνιού οι μαθητές πρέπει να είναι καθισμένοι στα θρανία τους, με τη διάταξη που έχει οριστεί σε συνεργασία με τον υπεύθυνο καθηγητή ώστε με την είσοδο του εκάστοτε εκπαιδευτικού να είναι έτοιμοι για την έναρξη του μαθήματος.
  • -Το φιλικό κλίμα μέσα στην τάξη είναι επιθυμία όλων. Δεν πρέπει όμως οι μαθητές να ξεπερνούν τα όρια της ευπρέπειας. 
  • -Για να μετακινηθούν οι μαθητές μέσα στην αίθουσα για οποιονδήποτε λόγο ή για να απουσιάσουν, ζητούν άδεια από τον καθηγητή τους.
  • -Το μάθημα τελειώνει με το χτύπημα του κουδουνιού, αλλά δεν αποχωρεί κανείς πριν δώσει την άδεια ο καθηγητής.
  • -Όλοι οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για την καθαριότητα του πίνακα, των θρανίων και γενικά της αίθουσας όπου και δεν επιτρέπεται χρήση τροφής και αναψυκτικών.
  • -Η παραποίηση απουσιολογίου ή άλλου εγγράφου αποτελεί σοβαρότατο παράπτωμα.
  • -Η απόπειρα αντιγραφής με οποιοδήποτε τρόπο κατά τη διεξαγωγή διαγωνίσματος ή εξετάσεων συνεπάγεται αφαίρεση και μονογραφή του γραπτού και επιφέρει πειθαρχικό έλεγχο.
  • -Σε περίπτωση ωριαίας αποβολής ο μαθητής έρχεται απευθείας στον Διευθυντή και απασχολείται σε δραστηριότητα που του υποδεικνύεται. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων αποβολών προβλέπεται περαιτέρω πειθαρχικός έλεγχος.
  • -Στα διαλείμματα όλοι οι μαθητές βγαίνουν από τις αίθουσες στον προαύλιο χώρο του σχολείου αφού προηγουμένως ανοίξουν τα παράθυρα και φροντίζουν για την καθαριότητα και την ασφάλεια των πραγμάτων τους, που βρίσκονται στην αίθουσα!
  • -Δεν τρώμε ποτέ μέσα στην αίθουσα! Διατηρούμε την αίθουσα καθαρή! Υπάρχει κάδος για τα απορρίμματα! Το ίδιο ισχύει για το προαύλιο του σχολείου!
  • -Φροντίζουμε το διάλειμμα να εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας για φαγητό, νερό και τουαλέτα.
  • -Δεν βγαίνουμε από το προαύλιο του σχολείου για κανένα λόγο! Σε περίπτωση που μας ξεφύγει η μπάλα ή χρειαζόμαστε οτιδήποτε άλλο ζητούμε την βοήθεια του εφημερεύοντα εκπαιδευτικού ή τον Διευθυντή!

 

3. Κανόνες συμπεριφοράς στον χώρο του σχολείου

 

  • -Η συμπεριφορά των μαθητών προς τους καθηγητές, τους συμμαθητές τους καθώς και προς όλα τα πρόσωπα που βοηθούν το έργο του σχολείου (επιστάτης, γραμματέας, καθαρίστριες κ.ά.) πρέπει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια και σεβασμό.
  • -Οι μαθητές πρέπει να σέβονται την προσωπικότητα των άλλων μαθητών και να συμπεριφέρονται απέναντι τους με αγάπη, αλληλεγγύη και ευγένεια. Αποφεύγουν ό, τι είναι δυνατόν να θίξει ή να προσβάλλει την αξιοπρέπεια, τις πεποιθήσεις ή τις αντιλήψεις των άλλων. Οι φραστικές προσβολές, οι ύβρεις και, πολύ περισσότερο, η σωματική βία κατά των συμμαθητών είναι απαράδεκτες πράξεις και ελέγχονται παιδαγωγικά.
  • -Η χωρίς άδεια χρήση ή φθορά προσωπικών αντικειμένων των συμμαθητών τους είναι σοβαρά παραπτώματα , ακόμη και αν γίνονται ως παιχνίδι.
  • -Το σχολείο επιδιώκει να αναπτύξουν οι μαθητές αίσθηση ευθύνης σε ότι αφορά το περιβάλλον, με την ευρεία έννοια , αλλά και το στενότερο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές πρέπει να φροντίζουν να διατηρούν καθαρούς και ευπρεπείς τους χώρους του σχολείου (αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια, γυμναστήριο, τουαλέτες κτλ), και να αποφεύγουν να γράφουν επάνω στα θρανία, στους τοίχους κτλ. έτσι ώστε η παραμονή τους στο σχολείο να είναι ευχάριστη και να διατηρείται πολιτισμένη ατμόσφαιρα. Η ευθύνη για την αποκατάσταση τυχόν φθορών βαρύνει τους κηδεμόνες του υπεύθυνου μαθητή.
  • -Στο διάλειμμα όλοι οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, εάν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, πρέπει να απευθύνονται στους εφημερεύοντες καθηγητές.
  • Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στη συμπεριφορά των μαθητών στα διαλείμματα για λόγους πρόληψης ατυχημάτων. Γι αυτό οι μαθητές πρέπει να συμπεριφέρονται συνετά και πολιτισμένα κατά τη διάρκειά τους.
  • -Σύμφωνα με το Ν.3730/2008 (ΦΕΚ 262 Α΄) "Προστασία ανηλίκων από τον καπνό και τα αλκοολούχα ποτά", το κάπνισμα  απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του σχολείου. Αυτό ισχύει τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους επισκέπτες(π.χ. γονείς). Το κάπνισμα είναι μια άχρηστη και επιβλαβής για την υγεία συνήθεια, που προκαλεί εθισμό και καθιστά τους υπόλοιπους μαθητές παθητικούς καπνιστές.
  •  -Οι μαθητές δεν πρέπει να έχουν μαζί τους αντικείμενα αξίας ή χρήματα, πέρα από τα απολύτως αναγκαία. Εάν υπάρχει λόγος να φέρουν κάποια μέρα μαζί τους περισσότερα χρήματα ή κάποιο ακριβό αντικείμενο, οφείλουν να τα παραδώσουν στο γραφείο της Διεύθυνσης, διαφορετικά θα είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για τη φύλαξή τους. Για οποιαδήποτε φθορά ή απώλεια αντικειμένων αξίας και χρημάτων το σχολείο δε φέρει καμία ευθύνη. 

  • -Σύμφωνα με τις υπ.αρ.132328/Γ2/2006 και 100553/Γ2/2012 εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας, δεν επιτρέπεται η κατοχή κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών από τους μαθητές στο χώρο του σχολείου κατά τις ώρες διδασκαλίας.
  • -Αναλόγως απαγορεύεται η φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση ή ηχογράφηση με οποιοδήποτε μέσο (π.χ. κάμερα, κινητό τηλέφωνο, συσκευή εγγραφής). Ειδικότερα για περιπτώσεις παραπτωμάτων που εμπίπτουν σε παράβαση του ποινικού δικαίου σε ό, τι αφορά τη χρήση του διαδικτύου ακολουθούνται και οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες από όσους έχουν έννομο συμφέρον.
  • Προς επίλυση αντιθέσεων ή διαφορών μεταξύ των μαθητών προτείνεται η ειρηνική και εποικοδομητική συζήτηση με την βοήθεια
  • του Υπευθύνου του Τμήματος, στο οποίο ανήκουν οι εμπλεκόμενοι μαθητές και περαιτέρω του Συμβούλου Σχολικής Ζωής και τελικώς του Διευθυντή.
    •     Οι εξωσχολικοί
  •         Η παρουσία εξωσχολικών εντός του σχολείου απαγορεύεται αυστηρά. Κανείς δεν εισέρχεται χωρίς την απαιτούμενη άδεια από τη διεύθυνση του σχολείου. Αν κάποιος εξωσχολικός εισέλθει χωρίς την άδεια, απομακρύνεται αμέσως.     

          

 

4.Μαθητική εμφάνιση -περιβολή

         Η εμφάνιση των μαθητών οφείλει να χαρακτηρίζεται από απλότητα και ευπρέπεια. Η αποφυγή επίδειξης, εκζήτησης και πρόκλησης είναι δείκτης κοινωνικής αγωγής και αρμόζει στη μαθητική ιδιότητα.

 

        Για όσους συμμετέχουν στις επίσημες εκδηλώσεις του σχολείου (παρελάσεις, σχολικές γιορτές, χορωδία) υπάρχει καθιερωμένη στολή. Για το μάθημα της γυμναστικής και τις άλλες αθλητικές εκδηλώσεις μέσα και έξω από το σχολείο οι μαθητές πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες των καθηγητών Φυσικής Αγωγής.

5.Μαθητική εμφάνιση -περιβολή

 

Οι μαθητικές κοινότητες είναι σπουδαίο κομμάτι της σχολικής ζωής. Οι μαθητές/τριες αξασκούνται στη δημοκρατική ζωή συμμετέχοντας σε αποφάσεις που τους αφορούν, παίρνοντας πρωτοβουλίες, κάνοντας διάλογο, προτείνοντας λύσεις. Για ποιο λόγο υπάρχουν οι μαθητικές κοινότητες; Για να μάθουν ότι όλοι συμμετέχουν στην δημοκρατική ζωή. Για να μπορούν να σκέφτονται όλοι μαζί την καλύτερη λύση για κάθε πρόβλημα. Για να γίνουν υπεύθυνοι. Για να μάθουν ποια δικαιώματα και ποιες υποχρεώσεις έχουν. Οι εκλεγμένοι από τους μαθητές τους εκπρόσωποι των μαθητικών Κοινονήτων έχουν το δικαίωμα συμμετοχής σε δημοκρατικές διαδικασίες και όπου προβλέπεται σύμφωνα με το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο (π.χ. Σχολικό Συμβούλιο). Για να λειτουργήσει καλύτερα η ζωή στο σχολείο θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία καθηγητών-μαθητών γονέων. Όλοι αυτοί θα πρέπει να συζητούν τα προβλήματα και να βρίσκουν τις καλύτερες λύσεις.

 

6. Παιδαγωγικός έλεγχος

Η σταδιακή προσαρμογή των παιδιών στους κανόνες πειθαρχίας, ως βασική επιδίωξη του Σχολείου, επιβάλλει, να λαμβάνονται διάφορα παιδαγωγικά μέτρα και να γίνονται διακριτικές προσωπικές επισημάνσεις.

Αν όμως διαπιστωθεί ότι κάποιοι μαθητές εξακολουθούν με τη συμπεριφορά τους να παρακωλύουν το έργο του Σχολείου ή η συμπεριφορά τους να είναι βλαπτική για τους συμμαθητές τους, τότε είναι αναγκαίο το σχολείο, ως φορέας αγωγής, να προωθήσει την σύνεση, με την συνειδητοποίηση των μαθητών των πράξεων τους και την ανάληψη της ευθύνης από μέρους τους, σύμφωνα πάντοτε με τη σχολική νομοθεσία και με τις αρχές της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας (Π.Δ. 104/79, άρθρο 27 και Ν.682/1977, άρθρο 16).

 

7. Ιδιαίτερα σοβαρά παραπτώματα

  • -Η κατοχή στο σχολείο οποιουδήποτε επικίνδυνου οργάνου ή απαγορευμένης ουσίας.
  • -Η χρήση βίας οποιασδήποτε μορφής, σωματικής, λεκτικής ή ψυχολογικής.

  • -Οι φθορές, οι βανδαλισμοί στη σχολική περιουσία και η αναγραφή απρεπών εκφράσεων.
  • -Η καταστροφή ή κλοπή ατομικής περιουσίας μαθητή .
  • -Κάθε εσκεμμένη πράξη που έχει ως σκοπό ή συνέπεια τη διατάραξη της τάξης ή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο χώρο του Σχολείου.

 

8. Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού

 

Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής βρισκόμενος σε συνεχή επικοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς κηδεμόνες τους και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση , τον Σύλλογο διδασκόντων , τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού έργου και τις υποστηρικτικές δομές (ΚΕΔΑΣΥ) στοχεύει μέσα από προληπτικές και συμβουλευτικές κοινωνικές - παιδαγωγικές δράσεις

α) στην πρόληψη,

β) διαχείριση και αντιμετώπιση κρίσεων,

γ) στη συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές δυνατότητες,

δ) στη διαμόρφωση υγιούς κλίματος εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και κατά συνέπεια στην αποφυγή και καταπολέμηση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού.

 

Προς αυτή την κατεύθυνση, οι εμπλεκόμενοι φορείς - θεσμοί (Διεύθυνση , Σύλλογος Διδασκόντων και Σύμβουλος σχολικής ζωής ) μεριμνούν : 

  1. για την ενίσχυση μέτρων προστασίας στον περιβάλλοντα χώρο της σχολικής μονάδας, 
  2. για τη καθιέρωση τακτικών συναντήσεων επικοινωνίας μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων σε κάθε τάξη, 
  3. για την αξιοποίηση του θεσμού του μαθητή - διαμεσολαβητή για την παροχή βοήθειας από μαθητές σε άλλους και την επίλυση συγκρούσεων που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε εκφοβισμό, 
  4. για την διοργάνωση συμβουλευτικών κοινωνικών- παιδαγωγικών δράσεων ή εκδηλώσεων από τους εκπαιδευτικούς σε συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α. για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών , την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, τον σεβασμό των δικαιωμάτων, την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, την αποφυγή άσκησης σωματικής, λεκτικής βίας ή εκφοβισμού και την συμβουλευτική των γονέων.
  5. για την αξιοποίηση θεματικών ενοτήτων της διδακτέας ύλης που σχετίζονται με τα δικαιώματα , τις υποχρεώσεις και τις κοινωνικές σχέσεις των μαθητών.

 

 Οι παραπάνω ενέργειες υλοποιούνται καθ΄όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους καθώς και κατά την 6η Μαρτίου «Πανελλήνια σχολική ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο», οπότε και ενεργοποιούνται με την συμμετοχή γονέων , εκπαιδευτικών και μαθητών δράσεις- συζητήσειςεκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, βιωματικά σεμινάρια κ.α.) με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

 

IV.Εξωδιδακτικές δραστηριότητες και σχολική ζωή.

1. Συμμετοχή σε εκδηλώσεις και δράσεις του σχολείου

         Για την ποιότητα της σχολικής ζωής απαραίτητη είναι η συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών. Στο σχολείο πρέπει να επικρατεί κλίμα ελευθερίας, δημοκρατίας, και πολιτισμού. Το σχολείο θεωρεί την συμμετοχή των μαθητών στις εκδηλώσεις του σχολείου ως υποχρέωσή τους. Οι συνθήκες πρέπει να είναι τέτοιες ώστε ο μαθητής να χαίρεται, και να θεωρεί προνόμιό του τη συμμετοχή σ’ αυτές. Εξαιρούνται όσοι απαλλάσσονται από το νόμο. 

Τόσο οι παραπάνω ενδοσχολικές εκδηλώσεις όσο και οι άλλες καινοτόμες δράσεις του σχολείου όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση, οι πολιτιστικές δραστηριότητες, η συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα κλπ, είναι καλό να υλοποιούνται με πρωτοβουλίες και ιδέες και των μαθητών.

Ο βαθμός συμμετοχής των μαθητών στις σχολικές δραστηριότητες θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη για την επιλογή τους όταν πραγματοποιούνται πολυήμερες εκπαιδευτικές επισκέψεις.

Οι μαθητικές κοινότητες είναι ελεύθερες να οργανώνουν εκδηλώσεις και να παίρνουν πρωτοβουλίες για θέματα που τους αφορούν σε συνεννόηση με τους καθηγητές τους.

    

2. Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ημερήσιες και πολυήμερες εκδρομές

         Οι μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν σε εκδρομές, περιβαλλοντικές, εκπαιδευτικές, αθλητικές και άλλες εξορμήσεις εκτός του Σχολείου, πρέπει να τηρούν κατά γράμμα τους κανονισμούς των εκδρομών και τις εντολές των συνοδών καθηγητών. Δεν πρέπει να ξεχνούν ότι εκτός από τον εαυτό τους εκπροσωπούν και το Σχολείο. Πιθανή παραπτωματική συμπεριφορά κατά τη διάρκειά τους μπορεί να συνεπάγεται τη διακοπή της συμμετοχής για το μαθητή. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός μαθητή σε εκδρομή του σχολείου είναι η προσκόμιση στο σχολείο της υπογεγραμμένης από τον κηδεμόνα υπεύθυνης δήλωσης συμμετοχής.

 

V.Συνεργασία με Γονείς / Κηδεμόνες

 

1) Ενημέρωση γονέων

    Οι γονείς ενημερώνονται από τους καθηγητές τακτικά στη διάρκεια του σχολικού έτους. Κάθε μέλος του διδακτικού προσωπικού ορίζει δύο πρωινές ώρες μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα κατά τις οποίες δέχεται όσους γονείς επιθυμούν να συζητήσουν μαζί του για την πρόοδο των παιδιών τους. Είναι αυτονόητο ότι, όταν υπάρχει ανάγκη, το σχολείο επικοινωνεί τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά ή με sms, με τους γονείς, αλλά και οι γονείς μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά ή με sms με τη Διεύθυνση ή συγκεκριμένους καθηγητές για να ενημερωθούν για θέματα επίδοσης ή συμπεριφοράς των παιδιών τους. Οι μαθητές υποχρεούνται να επιδίδουν στους Γονείς τους τις γραπτές ανακοινώσεις που τους απευθύνει το Σχολείο προς ενημέρωση τους.

Οι Γονείς πρέπει να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις του Σχολείου για κάθε θέμα που αφορά το παιδί τους. Δεν πρέπει να παραβλέπουν ότι η εμπιστοσύνη του μαθητή στο Σχολείο ενισχύεται και από τη θετική στάση των Γονέων προς το Σχολείο και τους εκπαιδευτικούς.

 

2) Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

 

Το Σχολείο αναγνωρίζει τη σημασία της συνεργασίας με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, συνεργάζεται μαζί του και δέχεται ευχαρίστως τη βοήθεια που αυτοί παρέχουν για την επίτευξη των σκοπών του. 

Στις περιπτώσεις που η νομοθεσία προβλέπει, δέχεται τη συμμετοχή του Συλλόγου στη συζήτηση σχολικών θεμάτων. Οι τελικές αποφάσεις λαμβάνονται από τα αρμόδια όργανα του σχολείου σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία (Σχολικό Συμβούλιο).

 

3) Σχολικό Συμβούλιο

Το σχολικό συμβούλιο απαρτίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων, τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ένα εκπρόσωπο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Αντιδήμαρχο της περιοχής) και τρείς εκπροσώπους του δεκαπενταμελούς της σχολικής μονάδας. Έργο του Συμβουλίου είναι η εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας με κάθε πρόσφορο τρόπο και η καθιέρωση τρόπων επικοινωνίας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων στην λειτουργία της.

VI.Πολιτική της Σχολικής Μονάδας για την προστασία από τούς κινδύνους

 

1) Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

 

Ο Διευθυντής του Σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου.

 

 

Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κανένα παιδί δεν αποχωρεί από το Σχολείο μόνο του. Τα παιδιά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους. Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

 

 

Επίσης, ο Διευθυντής ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

 

 

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

 

     2) Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω εκτάκτων συνθηκών :

 

 

Σχέδιο αποχώρησης

 

 

 

                                 

VII. Αποδοχή του Εσωτερικού Κανονισμού

        

Ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός συντάχθηκε με στόχο να ρυθμίσει τις συνθήκες της καθημερινής σχολικής ζωής, ώστε να διασφαλίζεται η τάξη και η ομαλότητα, να διευκολύνεται το εκπαιδευτικό έργο και να ενισχύεται η παρεχόμενη παιδεία. Για την επιτυχή εφαρμογή του απαιτείται η συναίνεση όλων των συντελεστών της σχολικής ζωής, η από μέρους τους συνειδητή αποδοχή των κανόνων που περιλαμβάνει και η πρόθυμη βούληση να τους τηρήσουν. Η τήρηση του Κανονισμού βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου, επιτρέπει να προλαμβάνονται τα παραπτώματα και να μη φτάνει το Σχολείο στη δυσάρεστη θέση να επιβάλλει κυρώσεις, με την παιδαγωγική διάσταση του όρου.

         Το Σχολείο διατηρεί το δικαίωμα να συμπληρώσει ή να τροποποιήσει άρθρα και τις διατάξεις του Κανονισμού, εφόσον το κρίνει επιβεβλημένο ή σκόπιμο σε συνεργασία πάντοτε με όλους τους εμπλεκομένους στην εκπαιδευτική κοινότητα του. Κυρίως, θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται στον παρόντα Κανονισμό αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία.

Ο εσωτερικός κανονισμός κοινοποιείται σε όλους τους γονείς/ κηδεμόνες προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στην ιστοσελίδα της σχολικής μονάδας.

 

 

 

Ο Διευθυντής

Κεσμίρης Ηλίας

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων 

-Μιχαηλίδου Ελένη ΠΕ02

-Αρσενάκη Βασιλική ΠΕ04.01

-Ντεληλάμπρου ΝικολέταΠΕ11

-Καμαργιάννης ΠασχάληςΠΕ86

-Αρχοντούλης Δημοσθένης ΠΕ76

-Κίτσιου Ασημίνα ΠΕ83

Τα Μέλη του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων

Πρόεδρος : Σιγάλας Νικόλαος

Γραμματέας: Αραμπατζής Ιωάννης

Ταμίας: Χουρχούλα Χριστίνα

Εκπρόσωπος του Δήμου : Γκουστούδης Νικόλαος-Αντιδήμαρχος

 

Προεδρείο του 15/μελούς

Πρόεδρος: Σιγάλας Αντώνιος

Αντιπρόεδρος: Παρασκευά Γεωργία

Γραμματέας: Νικόλοβα Ευαγγελία

 

Ο εκπρόσωπος Δήμου Σουφλίου: Αντιδήμαρχος Νικόλαος Γκουστούδης

 

Σύμβουλος εκπαίδευσης: Γκουλιάμα Αλεξάνδρα

 

Τελευταία Νέα